Proje Türü | Tübitak | ||||
Proje Alt Türü | 4006 - TÜBİTAK Bilim Fuarları Destekleme Programı | ||||
Proje Adı | HÜSNİYE İLK-ORTAOKULU TÜBİTAK 4006 BİLİM FUARI/2016 | ||||
Proje Açıklaması | Bilimin ve bilimsel çalışmaların yeni nesiller tarafından benimsenmesi ve teşvik edilmesi, Bilimin günlük hayatla ilişkilendirilmesi, Bilim kültürünün yaygınlaştırılması, Okul ortamının; öğrenilen ve araştırılan dinamik bir yapıya dönüştürülmesi, Araştırma tekniklerinin, raporlamanın ve sunum becerilerinin tabana yayılarak genç bireylere kazandırılması, Farklı bilişsel, duyuşsal ve psikomotor seviyedeki her çocuğa proje yapma fırsatının sunulması, Öğrencilere işbirliği içerisinde proje yapma konusunda yeni ortam ve olanakların sağlanması, Öğrenciler üzerindeki yarışma baskısının ortadan kaldırılarak proje yapmanın eğlenceli taraflarının ön plana çıkarılması, Gerçek hayattaki soru ve sorunlara çözüm bulunmasında bilimsel çalışmaların ve bulguların öneminin öğrenciler tarafından uygulanarak / yaşanarak bilimsel çalışmalarla ilişkilendirilmesi | ||||
Proje Amacı | Çocukların araştırma geliştirme sürecine destek olarak özgün ve kullanışlı projeler üretmesi için katkıda bulunmak.Öğrenmeyi,araştırmayı ve çalışmayı zorunlu halden çıkarıp çocuklar için daha zevkli hale getirmek ve bunun sonucunda bireyin kendini işe yarar hissetmesi sağlamaktır.Geleceğin mücitlerinin kendilerini keşfetmesini sağlamaktır. | ||||
Projeyi Yürüten Kurum(lar) |
|
||||
Başlangıç Tarihi | 2016-02-22 | ||||
Bitiş Tarihi | 2016-05-16 | ||||
Hedeflenen / Gerçekleşen Proje Çıktıları | okulumuz bünyesinde 26 proje yürütülmüştür. 2 tanesi beyin algılamasının rolü 4 tanesi ilkokul çocuklarının öğrenmesini kolaylaştırma projesi 5 tanesi doğa olaylarının etkisini gözlemleme üzerine 8 tanesi fiziki olayları gözlemleme üzerine 1 tanesi ingilizceyi zevkli ve kolay hale getirme projesi 6 tanesi hayatı kolaylaştıran icatlar üzerine | ||||
Projenin Kurumdaki Sorumlusu | TUĞBA KIRÇIL | ||||
Projenin Uygulandığı Yer | HÜSNİYE ORTAOKULU | ||||
Proje Bütçesi | 5000 TRY |
© 2017-2018 Niğde İl MEM Ar-Ge