Projeler

Proje: Everything Is OK.

Proje Türü eTwinning
Proje Alt Türü Özel Eğitim
Proje Adı Everything Is OK.
Proje Açıklaması 1)çalışma yapılacak olan öğrenciler belirlenecek ve belirlenen öğrencilerle tanışma oturumu yapılacaktır. Oturum bittikten sonra öğretmen örnek bir hikaye tamamlama yapıp öğrencilere model olacaktır. 2) öğrenciler gruplara bölünecek ve her grupta bir normal öğrenci bir yetersizlikten etkilenmiş öğrenci yer alacak. Bölünen gruplara sonuç bölümleri yazılmamış bir hikaye ve hikayenin sonucuyla alakalı bir resim dağıtılacak ve öğrencilerden hikayenin sonucunu bu resme bakarak yazmaları istenecek. Tamamlanan hikayeler sırayla tüm gruplara okunacak ve hakkında konuşmalar yapılacak. 3)öğrencilere yalnızca giriş ve gelişme bölümü yazılmış hikayeler dağıtılacak ve öğrencilerden sonuç bölümünü yazmaları istenecek. Tamamlanan hikayeler sırayla tüm gruplara okunacak ve hakkında konuşmalar yapılacak. 4)öğrencilere yalnızca giriş bölümü yazılmış hikayeler dağıtılacak ve öğrencilerden gelişme ve sonuç bölümlerini yazmaları istenecek. Tamamlanan hikayeler sırayla tüm gruplara okunacak ve hakkında konuşmalar yapılacak. 5)öğrencilere yalnızca başlık verilecek bir hikaye yazmaları istenecek. Tamamlanan hikayeler okul panosunda sergilenecek.
Proje Amacı Kaynaştırma öğrencilerinin hayal güçlerini kullanmalarını sağlamak Yaratıcılıklarını ortaya çıkarmak ve gelistirmek Hem kaynaştırma hem de normal öğrencilerden oluşan öğrenci gruplarınin tamamladığı çeşitli hikaye tamamlama aktiviteleriyle sebep sonuç ilişkisini kurmaktır.
Projeyi Yürüten Kurum(lar)
Kurum adıProjedeki Rolü
Cumhuriyet Anadolu Lisesi Proje Ortağı
Başlangıç Tarihi 2018-01-02
Bitiş Tarihi Devam Ediyor
Hedeflenen / Gerçekleşen Proje Çıktıları öykü tamamlama etkinlikleri ile sebep sonuç ilişkisi kurdurularak, kaynaştırma öğrencilerinin hayal güçlerini kullanmalarını sağlamak, yaratıcılıklarını ortaya çıkarmak ve geliştirmek,
Projenin Kurumdaki Sorumlusu sebahattin akansel
Projenin Uygulandığı Yer NİĞDE CUMHURİYET ANADOLU LİSESİ
Proje Bütçesi TRY

© 2017-2018 Niğde İl MEM Ar-Ge