Projeler

Proje: The Non-Formal and the Digital Classrooms for Inclusion

Proje Türü Avrupa Birliği - Erasmus+ Projeleri
Proje Alt Türü Erasmus+ KA2 Okul Eğitimi
Proje Adı The Non-Formal and the Digital Classrooms for Inclusion
Proje Açıklaması "The Non-Formal and the Digital Classrooms for Inclusion" (2018-2020) başlıklı, iyi uygulamaların paylaşıldığı bu Erasmus + KA229 okul projesi , dört farklı Avrupa ülkesindeki okulları içermektedir: Romanya (koordinatör), Türkiye, Polonya ve İtalya (ortaklar)’dır. Proje okullarında okulda başarısızlık, okula devam, davranış bozukluğu, motivasyon eksikliği, okuldan erken ayrılma riski sorunlarıyla karşı karşıyadır. İki yıl sürecek proje sürecince her okuldan 5 öğrenci ve 2 refakatçi öğretmenle birlikte okulların ortak sorunlarının çözümü için iyi uygulamalar paylaşılacak ve katılımcı okulların sorunları çözülmeye çalışılacaktır.
Proje Amacı Bu projenin temel hedefleri: 1. Tüm ortak okullardaki öğrencilerin kaçırdığı ders sayısını, iki yıl sonunda % 20 azaltmak; 2. Öğrencilerimiz arasındaki olumsuz davranışların sayısını, iki yıl sonunda % 25 azaltmak ; 3. Proje sonunda öğrencilerimizin okul başarı sonuçlarını, iki yıl sonunda % 15 artırmak.
Projeyi Yürüten Kurum(lar)
Kurum adıProjedeki Rolü
Akşemseddin Bilim ve Sanat Merkezi Proje Ortağı
Scoala Gimnaziala "Vasile" Lucaciu ApaProje Koordinatörü
16 I.C. "S. Chindemi"Proje Ortağı
Szkola Podstawowa z Oddzialami Integracyjnymi Nr 6Proje Ortağı
Başlangıç Tarihi 2018-09-15
Bitiş Tarihi 2020-09-14
Hedeflenen / Gerçekleşen Proje Çıktıları a storyjumper kitabı and çalışma kitabı,non-formal oyunlar koleksiyonu, fotoğraf albümü, posterler, Kahoot oyunları, 15 dijital ders.
Projenin Kurumdaki Sorumlusu Osman Aydoğar, İsmail Delice
Projenin Uygulandığı Yer Akşemseddin Bilim ve Sanat Merkezi
Proje Bütçesi 0 TRY

© 2017-2018 Niğde İl MEM Ar-Ge