Proje Türü | Avrupa Birliği - Erasmus+ Projeleri | ||||||||||
Proje Alt Türü | Erasmus+ KA2 Okul Eğitimi | ||||||||||
Proje Adı | The Non-Formal and the Digital Classrooms for Inclusion | ||||||||||
Proje Açıklaması | "The Non-Formal and the Digital Classrooms for Inclusion" (2018-2020) başlıklı, iyi uygulamaların paylaşıldığı bu Erasmus + KA229 okul projesi , dört farklı Avrupa ülkesindeki okulları içermektedir: Romanya (koordinatör), Türkiye, Polonya ve İtalya (ortaklar)’dır. Proje okullarında okulda başarısızlık, okula devam, davranış bozukluğu, motivasyon eksikliği, okuldan erken ayrılma riski sorunlarıyla karşı karşıyadır. İki yıl sürecek proje sürecince her okuldan 5 öğrenci ve 2 refakatçi öğretmenle birlikte okulların ortak sorunlarının çözümü için iyi uygulamalar paylaşılacak ve katılımcı okulların sorunları çözülmeye çalışılacaktır. | ||||||||||
Proje Amacı | Bu projenin temel hedefleri: 1. Tüm ortak okullardaki öğrencilerin kaçırdığı ders sayısını, iki yıl sonunda % 20 azaltmak; 2. Öğrencilerimiz arasındaki olumsuz davranışların sayısını, iki yıl sonunda % 25 azaltmak ; 3. Proje sonunda öğrencilerimizin okul başarı sonuçlarını, iki yıl sonunda % 15 artırmak. | ||||||||||
Projeyi Yürüten Kurum(lar) |
|
||||||||||
Başlangıç Tarihi | 2018-09-15 | ||||||||||
Bitiş Tarihi | 2020-09-14 | ||||||||||
Hedeflenen / Gerçekleşen Proje Çıktıları | a storyjumper kitabı and çalışma kitabı,non-formal oyunlar koleksiyonu, fotoğraf albümü, posterler, Kahoot oyunları, 15 dijital ders. | ||||||||||
Projenin Kurumdaki Sorumlusu | Osman Aydoğar, İsmail Delice | ||||||||||
Projenin Uygulandığı Yer | Akşemseddin Bilim ve Sanat Merkezi | ||||||||||
Proje Bütçesi | 0 TRY |
© 2017-2018 Niğde İl MEM Ar-Ge